måndag 15 april 2013

3-års firande mm

Nu är de tre år sen som jag låg på opservationen på karlskoga bb och undrade hur mycket hon vägde, hur lång hon var och om hon var frisk. Jag fick träffa henne en kort stund när jag låg på operationsbordet sen var de för kallt för henne där inne.
Tilde väcktes av mig, nellie och jonas i morse med sång, ljus och paket. Igår hade vi kalas för kompisarna, det var elva barn och nio vuxna. Trevligt!!!
Idag har vi kalas för mamma och pappa och jonas familj. Till råga på allt är vi hemma för tjejerna är hostiga och aningens snoriga.

I fredags var nellie och vincent på disco i folkets hus och dom hade de roligt!

Nu har våren sakta men säkert med några bakslag börjat rulla igång. Och jag njuter såååå mycket dom dagar solen lyser på oss. Barnen har ny vårutstychel. Det som saknas är en vårjacka till mig men jag vet inte vad jag vill ha!!!

Till helgen ska jag äntligen få plocka ut husvagnen! Längtar!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar